Nástupiště 9 a 3/4 za 778 Kč z Brna a Ostravy

Pro milovníky Harryho Pottera, moderního umění, „punk is not dead“ stylu i jen ty, které láká navštívit Velkou Británii ve vánočním čase před Brexitem.

levne-zpatecni-letenky-do-londýna

Levné letenky do Londýna v prosinci

Co je boží na nabídce od nízkonákladovky Ryanair je, že termíny jsou každý den v prosinci za danou cenu. Samozřejmě se postupným vyprodáním cena navyšuje.

Ale ještě teď jsou všechny víkendové termíny pátek – neděle za krásných 778 Kč.

Levné zpáteční letenky Brno <-> Londýn

levne-letenky

Výhoda je, že si můžete vybrat z mnoha termínů, v době psaní tohoto článku byly volné ještě termíny o víkendech 8.-10. prosince i 15.-17. prosince.

V Londýně jsem byla letos a nadchla mne jedna věc. V městské dopravě můžete jezdit na svou bezkontaktní debetní kartu. Odečte vám to jednou denně částku, kterou jste projeli, stejně jako byste si kupovali lístek v papírové formě. Velmi to zjednodušší pobyt.

Levné ubytování v Londýně

V únoru jsem zůstávala v Londýně přes Couchsurfing. Podruhé bych to neudělala. Neměla jsem štěstí na dobré hostitele. Spíše jsem zažila tu nejhorší zkušenost přes CS zatím. Ve velkých městech je to vždycky trošku obtíž. Pokud si ale dáš záležet, určitě najdeš někoho vhodného.

Případně využij na novou registraci 900 Kč na airbnb, pokud se registruješ přes tento odkaz (jak funguje airbnb kredit zdarma).

Londýn je drahý, ale navštívit bys ho měla

Jídlo je v Londýně drahé, tak s tím počítej. Když jsem si chtěla splnit sen a jíst u Jamieho Olivera, stál mne oběd 30 liber. Stejně tak to nebude levné nikde jinde.

Sleduj můj blog na Facebooku, ať ti neuniknou podobné akční nabídky (jako např. letenky do skotského Edinburghu). Píšu i o vzdělávacích akcích/stipendiích apod.

Napiš do komentářů, jestli poletíš. V tu stejnou dobu budu v Mexiku, takže se nepotkáme, ale i tak by mne zajímalo, kdo díky tomuto článku vycestuje ven z Česka 🙂

 

Zanechat Odpověď

